Bliv ikke fanget med din PR ned!

Hvorfor risikere forlegenhed med en lille PR grunduddannelse kan du som en virksomhed, non-profit eller association manager altid være klar til kamp?
Aldrig igen vil du undlader at gøre noget positivt om opførsel af dem vigtige uden for publikum i jeres at de fleste påvirker din operation.
Aldrig igen vil du undlade at oprette eksterne interessenter adfærdsændring fører direkte til dine ledelsesmæssige mål.
Og aldrig igen vil du undlader at overtale disse nøgle uden for folk at din måde at tænke, eller flytte dem til at træffe foranstaltninger, der tillader din afdeling, afdeling eller datterselskabet til at lykkes.
I virkeligheden, når du fordøje den underliggende forudsætning for public relations, vil du forstå, hvordan retten PR virkelig kan ændre individuelle opfattelse og føre til de ændrede adfærd, du har brug for. Her er hvordan det går: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Men- og dette er et stort men-det kræver mere end særlige begivenheder, brochurer og pressemeddelelser, hvis du virkelig ønsker at få din PR penge værd.
For eksempel, business, non-profit og foreningen ledere, der anvender denne form for pr kan drage fordel af resultater, såsom nye forslag til strategiske alliancer og joint ventures; rebounds i showroom besøg; medlemskab programmer på fremmarch; Fællesskabet service og sponsorering muligheder; forbedret aktivist gruppe forbindelser, og udvidet feedbackkanaler, ikke at tale om nye thoughtleader og særlige begivenhed kontakter.
Som tiden går, bør du se kunder gentagne køb; udsigterne igen; stærkere relationer med de uddannelsesmæssige, labor, finansielle og sundhedssektoren samfund; forbedrede relationer med statslige organer og lovgivende organer, og endda kapital givere eller angive kilder ser din vej.
Selvfølgelig, du ønsker dine vigtigste udenfor publikum til virkelig opfatter dine aktiviteter, produkter eller tjenester i et positivt lys. Så være sikker på at dine PR-medarbejdere har købt ind i hele indsatsen. Overbevise dig selv, at de accepterer den virkelighed, at opfattelser næsten altid føre til adfærd, der kan hjælpe eller såre din enhed.
Mødes og gå over PR blueprint omhyggeligt med dine medarbejdere, især med hensyn til hvordan du vil indsamle og overvåge opfattelser af spørgsmålstegn ved medlemmer af dine vigtigste eksterne målgrupper. Spørgsmål som disse: hvor meget ved du om vores organisation? Hvor meget ved du om vores tjenester eller produkter og medarbejdere? Har du haft forudgående kontakt med os og var du tilfreds med hvordan det gik? Har du oplevet problemer med vores folk eller procedurer?
Du kan stole på professionel undersøgelse mennesker til at håndtere opfattelsen overvågning faser af programmet, hvis budget er tilgængelige. Men heldigvis, din PR folk er også indenfor den opfattelse og adfærd og kan forfølge det samme mål: identificere usandheder, falske antagelser, grundløse rygter, unøjagtigheder, misforståelser og andre negative opfattelse, der kan oversætte til sårende adfærd.
Lad os chatte lidt om dit pr mål. Du har brug for en, der løser de problemer, der dukkede op under din nøgle publikum perception overvågning. Chancer er, det vil kalde for opretning ud at farlige misforståelse, eller korrigere denne grove unøjagtigheder eller gøre noget ved det skadelige rygte.
Men som du sikkert ved, mÃ¥l har brug for strategier til at vise dig, hvordan man kommer derhen. Og du har kun tre strategiske valg, nÃ¥r det kommer til hÃ¥ndtering af en opfattelse eller udtalelse udfordring: skabe opfattelse hvor der kan ingen være, ændre opfattelsen, eller styrke den. Desværre, at vælge en dÃ¥rlig strategi vil smage ligesom jordnøddesmør pÃ¥ din sea kammuslinger, sÃ¥ være sikker pÃ¥, den nye strategi passer godt med dine nye pr mÃ¥l. Du ønsker ikke Vælg “change” nÃ¥r fakta diktere en “styrke” strategi.
Her skal det rigtige, korrigerende sprog oprettet, fordi at overtale et publikum til din tankegang er frygtelig hårdt arbejde, især når du søger efter ord, der er overbevisende, overbevisende, troværdig og klar og saglig. Dette er et must, hvis du skal rette en opfattelse af skiftende udtalelse mod dit synspunkt, fører til de ønskede adfærd. Så mødes igen med din kommunikation specialister og gennemse din meddelelse for virkning og overtalelsesevne.
Bære dine ord opmærksom på din målgruppe, skal du vælge kommunikation taktik mest tilbøjelige til at nå dem. Heldigvis er der snesevis af tilgængelige taktik. Fra taler, facilitet ture, e-mails og brochurer til forbrugeren briefinger, interviews med medier, nyhedsbreve, personlige møder og mange andre. Bare vær sikker på, at de taktik du vælge er kendt for at nå folk ligesom dit publikum.
Lejlighedsvis, kan troværdigheden af din besked afhænge af dens leveringsmetode. Så overveje at indføre det til mindre forsamlinger i stedet for at bruge højere profil kommunikation såsom pressemeddelelser eller talkshow optrædener.
Når du fornemmer behovet for at give en statusrapport, er det nok tid til dig og din PR folk til at vende tilbage til feltet for en anden opfattelse overvågning session med medlemmer af din eksterne målgruppe. Brug af mange af de samme spørgsmål bruges i den første benchmark session, bo alarmberedskab for tegn på, at din kommunikation taktik har arbejdet og at den negative opfattelse ændres i din retning.
Skal dem omkring dig voks utålmodig, tingene kan altid fremskyndes med et bredere udvalg af kommunikation taktik og øget frekvenser.
Du vil ikke blive fanget med din PR ned når du anvender dit budget til pr aktivitet, der skaber adfærdsændring blandt din nøgle uden for publikum, der fører direkte til dine ledelsesmæssige mål.
Det er da det vil blive klart for dig, at retten PR virkelig kan ændre individuelle opfattelse og føre til ændret adfærd, der hjælper dig vinde.
udgangen
Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på bobkelly@TNI.net. Ordoptælling er 1090 herunder retningslinjer og ressource boks.
Robert A. Kelly © 2004.


Udgivet

i

af

Tags:

Kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *