Organisationen Tips For de Mobile Executive

PÃ¥ trods af at alle suk “Hvordan glamourøse!”, kan livet for forretningsrejsende faktisk være helvede! Kampe internationale datering, jetlag, flyselskab mad, hotel puder fyldt med klipper, og den konstante emballage kan blive et effektivt, organiseret corporate commando til en bumbling rod.
Situationen kan være den samme for dem, hvis bilen har at lejlighedsvis omdanne til et mobilt kontor. Road Warrior er en speciel race: altid pÃ¥ farten, altid doin’ det svært. (Selv om andre mennesker i din organisation kan tror du gør det let, altid pÃ¥ kontoret har en fantastisk tid.)
Og endnu den kloge og erfarne forretningsrejsende vil, gennem trial and error, har udviklet et system for at bane vejen. Forhåbentlig. Hvis du ikke har, tilbyder jeg dette råd, som vil let arbejde for you.regardless om, hvordan din nuværende organisation færdigheder.
Emballage
Det er nemt, når du ved hvordan. Dem, der rejser jævnligt til virksomhed kan gøre livet lettere med en serie af tjeklister. Foretage en omfattende liste over de elementer, du ved, du skal altid bruge, har det har skrevet og fotokopier, og hver gang du afværge, bruge det til at lette emballage.
Din grundlæggende liste omfatter toiletartikler, underdaks, rejse ur, tøj, ekstra skjorter & bÃ¥nd, PJ’S, fitness udstyr, osv. Tjekke ting ud som du smider dem i kufferten, og før du zip det op, smider listen, sig i sÃ¥ godt. Det vil vise sig for at være uvurderlige, nÃ¥r det kommer hjem tid – en dobbelt tjek mekanisme til at sikre, at intet er overladt.
Rejsetaske
Tjekliste-systemet gælder stadig. Liste over alle de dokumenter, du bliver nødt til at tage, din Filofax, ekstra brevpapir og penne, stakken af visitkort, plus den væsentlige hardware: Palm Pilot, Laptop, mobiltelefon, osv. Udskrive listen og holde det handy, tikkende elementer ud som du pakke dem.
Hvis du planlægger at arbejde om bord på flyet, sætte de relevante dokumenter eller læsestof i din Rejsetaske i stedet kuffert, nemlig nemme indbyggede adgang.
Det kunne være nyttigt pakning en række mapper markeret at læse, aktion om tilbagesendelse, at fil, osv. Hvis disse er pakket ind i din dokumentmappe, vil det forenkle tilrettelæggelse af papirarbejde genereret pÃ¥ turen. Naturligvis alle business rejsende bærer en udgifter/indtægter konvolut, højre? Organisation er nemt er det ikke… NÃ¥r du ved hvordan.
Road Warrior
Dette er den perfekte mulighed for at omfavne filosofi af universitetet på hjul: stik i en CD eller motiverende bånd og lære som du drive.
Hvis du tilføjer en bærbar køler om sommeren og lagerfører det med frisk frugt og sunde drikkevarer, vil du ankomme i tip top form, fuld af energi til at gÃ¥ fÃ¥ ’em!
Hold vigtige filer – logbøger osv. Luk sÃ¥ du har hurtig og nem adgang skal den mobile ring nÃ¥r du rullende langs. Du kan finde, at arkivering kasser eller arkivkasser vil holde dit papirarbejde, indesluttet og nem at finde. Opdele dine leverancer i logiske kategorier: én boks for præsentationsmidler og litteratur, en anden for personlige ejendele, og en tredje for filer og dokumenter. I sÃ¥dan et lille rum er det vigtigt at have et sted for alt, og alt pÃ¥ sin plads.
Din vej checkliste vil detalje elementer såsom: personlige forsyninger herunder toiletartikler, fugtig towelettes, nibbles, vand, skift af tøj, solbriller, Aussie cossie, insektrepellent, solbruning lotion, paraply og vinter woollies (især hvis du kører rundt om i staten Victoria, Australien).
PÃ¥ farten…
Det er et hÃ¥rdt liv, at være konstant pÃ¥ farten, men anvendelsen af praktiske prompter og hukommelse hjælpemidler, som de førnævnte tjeklister, vil hjælpe dig undgÃ¥ genopfindelse af hjulet hver gang du hovedet ud til dele ukendt. Jo mere du forhÃ¥nd planlægger, jo glattere turen og mere tilfredsstillende resultater – alle med mindre stress. Nu, ikke at lyde stor?
Dette er et uddrag fra Lorraines bestseller bog “kommer Organised-fÃ¥ et liv! tilgængelig fra www.office-organiser.com.au

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *